במאמר זה נסקור מספר נקודות ושאלות אשר חשוב שתשאלו בבואכם לבחור חברת ניהול נכסים

כיצד תבחרו חברת ניהול נכסים?

במאמר זה ננסה לסייע לכם בבחירת חברת ניהול נכסים אשר תתאים לנכס בבעלותכם, במאמר זה נסקור נקודות חשובות אליהם יש לשים לב ואת השאלות אותן מומלץ שתשאלו בבואכם לבחור מנהל נכס.


מבוא:

נכון לשנת 2018 שוק ניהול הנכסים בישראל עדיין פרוץ... החוק אינו קובע נהלים מסודרים למי בעצם רשאי לקרוא לעצמו מנהל נכס וכתוצאה מכך לקוח לא זהיר יכול למצוא עצמו במצב לא נעים בוא הוא "כבול" לחברת ניהול אשר אינה עושה דבר למעט גבייה חודשית של תשלומים מחשבונו.

על מנת לסייע ללקוח בבואו לבחור חברת ניהול החלטנו ב-Homer ניהול נכסים להציג בפנייכם מדריך קצר אשר יסייע לכם לבחור חברת ניהול איכותית אשר תדע לענות בצורה מיטבית על דרישותייכם.


עשר השאלות שאתם חייבים לשאול את חברת ניהול:

·         כמה זמן החברה קיימת בשוק?

·         מהם דמי הניהול אותם גובה החברה?

·         האם החברה מתמחה בניהול סוג הניהול בו אתם מעוניינים? (דירה פרטית להשכרה, ניהול ועד בית, ניהול דירה עבור תושב חוץ)

·         האם התשלום הוא גם בעבור התקופות בהם הנכס עומד ללא שוכרים?

·         האם החברה מבצעת בדיקה לגבי טיב השוכרים מבחינה פיננסית?

·         האם השירות כולל בתוכו ניסוח חוזים משפטיים מול הדייר כך שיהיו מקובלים על שני הצדדים? (שוכר הנכס ובעל הנכס)

·         האם החברה היא זו שאחראית על גביית התשלום החודשי מהשוכרים?

·         האם החברה מנהלת נכסים באזור בו אתם נמצאים? (מכירה את האוכלוסיה והסביבה ויודעת למקד את פירסום הנכס עבור השוכרים הרלוונטים עבורו)

·         האם החברה אחראית על טיפול בתקלות בנכס? מהו הזמן הממוצע לטיפול בתקלות?

·         האם החברה יכולה להפנות אותכם ללקוחות קיימים לצורך קבלת חוות דעת?


כיצד תזהו חברה מקצועית?

חברת ניהול מקצועית היא כזו שקיימת מספר שנים (לפחות 5) בשוק, קל לזהות חברה שכזו: החברה תוכל להפנות אתכם לחוות דעת של לקוחות עבר, לפרויקטים שונים בהם השתתפה, לחברה יהיה ניסיון בתחום הניהול הרלוונטי עבורכם (יש לשים לב שניהול דירה פרטית להשכרה הוא תחום שונה לחלוטין מניהול בניין משותף) ונציגיה לא יהססו לענות לכם על שאלות והבהרות נוספות במידה ותידרשו להם.

חשוב להקדיש מחשבה לבחירה של חברת ניהול שכן בחירה שאינה מיטבית עבורכם יכולה לעלות לכם בעוגמת נפש רבה (שלא לדבר על הוצאה כספית מיותרת).

ב- Homer ניהול נכסים אנו מתגאים בשירות המיטבי אותם מקבלים לקוחותינו ונשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בטלפון: 04-8263396, מצפים לשיחתכם!