בעקבות הסערות האחרונות אשר פוקדות את מדינתו, החלטנו לפרסם מספר טיפים ונקודות אשר יעזרו לך לשמור על הנכס בבעלותך גם בתקופת החורף הבאה עלינו לטובה.

שמירה על נכס להשכרה במהלך תקופת החורף

בעקבות הסערות האחרונות אשר פקדו (ופוקדות) את מדינתו בתקופה האחרונה, החלטנו ב-Homer ניהול נכסים לספק לך כבעל הנכס טיפים ונקודות אשר יעזרו לך לשמור על הנכס בבעלותך גם בתקופת החורף הבאה עלינו לטובה.


בדיקת הגג והאיטום:

כאשר נבצע בדיקה של הנכס לקראת החורף מומלץ ורצוי להתחיל בבדיקה של הגג והאיטום.

תחזוקה והכנה נכונה של הגג לקראת החורף ימנוע נזקי רטיבות לנכס ולרכוש (בבתים משותפים הדבר אף ימנע חיכוכים ומצבים לא נעימים בקרב השכנים).

יש לבצע בדיקה של הגג ובמידה ואתם מזהים סדקים "פיצוצים" באיטום מומלץ למהר ולקרוא לבעל מקצוע מוסמך אשר יתן מענה לנושא.

איטום וזיפות הגג - Homer ניהול נכסים

היו בקשר עם הדיירים שלכם ובקשו מהם להודיע לכם על סימנים ראשונים לרטיבות, הדבר יסייע לכם לטפל בתקלה במהירות ולמנוע נזק גדול יותר.

במידה וברשותכם גג רעפים, יש לשים לב כי אף אחד מהרעפים אינו רעוע רופף (בעת רוחות חזקות הוא יכול להשתחרר ולגרום נזק בנפש רכוש).


ניקוי מרזבים:

מומלץ לבצע ניקוי מקיף במרזבים אשר יתכן ונסתמו במהלך הקיץ, שמירה על מרזבי הניקוז נקיים ימנע ממך (כבעל הנכס) נזקי מיים והוצאות כבדות.


מרפסות:

במידה ובנכס קיימת מרפסת יש לשים לב כי רהיטים, עציצים אדניות הנמצאים בה מחוזקים היטב מפניי הרוחות והגשמים על מנת למנוע נזקי נפילה.

יש לקשור ולחזק חפצים וריהוט הנמצאים במרפסת ובמידה וניתן, מומלץ לאחסנם במיקום אחר להכניסם לתוך הנכס עד לסיום החורף.


גינה:

יש לבצע בדיקה בגינה ולבצע גיזום של ענפים רופפים ובכך למצמם את הסיכוי לקריסתם ברוחות חזקות, במידה ובנכס קיימת מערכת השקיה ממטרות יש לשים לב כי לא נאגרים בהם מים (מה שעלול להוביל לקפיאתם ואף לפיצוצם..), במידה ואתם לא בטוחים כיצד לטפל בגינתכם לקראת החורף מומלץ להשתמש בשירותיו של בעל מקצוע מוסמך.


חימום ומיזוג אויר:

מומלץ לבצע בדיקה של המיזוג הקיים בנכס על מנת לוודא כי הוא תקין ונותן מענה מבחינת חימום לדיירים, יש לבדוק כי הפילטרים של כלל המזגנים נקיים וכי לא עולה מהם ריח לוואי, ניקיון ותחזוקת המזגנים יתרום לאיכות המיזוג שלהם, יוריד את צריכת החשמל של הנכס ואף יצמצם את רמת הבלאי שלהם וימנע ממך כבעל הנכס את הצורך בהחלפתם תיקונם.


תחזוקת בריכה:

במידה  והנכס מכיל בתוכו בריכה יש לדאוג לתחזוקתה גם בתקופת החורף!

יש לדאוג להפעלת מערכות השאיבה והסינון למספר שעות בכל יום ולדאוג כי הבריכה תהיה מלאה במים גם בחורף.

מומלץ לכסות את הבריכה ואו לנקז מדי פעם עודפי מים כתוצאה מגשמים.


 ניהול נכסים, גם בחורף!

אנו ממליצים לך בתור בעל הנכס על ביצוע הבדיקות הנ"ל אולם תמיד ניתן (ורצוי) להשתמש בשירותיה של חברת ניהול.

אנו ב-Homer ניהול נכסים נדאג כי הנכס שלך תקין ומוכן לשימוש גם בתקופת החורף כולל הבאה של בעלי מקצוע מוסמכים על מנת למנוע ואו לטפל בכל בעיה ותקלה שיכולה לצוץ.

אנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר בטלפון: 04-8263396, מצפים לשמוע ממך!