לכאורה מדובר בסתירה: כיצד הוצאת כסף בעבור חברת ניהול נכסים תגרום לי להרוויח יותר?

הבאת חברת ניהול – הדרך החכמה להגדלת הרווחים מהנכס

לכאורה מדובר בסתירה: כיצד הוצאת כסף בעבור חברת ניהול נכסים תגרום לי להרוויח יותר? בפועל, כאשר אתה בוחר בהבאת חברת ניהול עבור הנכס שלך אתה מבצע השקעה חכמה אשר רק תעזור לך להניב תשואה נאה יותר.


זמן, זמן, זמן...

לכל אחד מאיתנו קיימים 24 שעות ביממה לכן, כאשר אנו בוחרים לנהל בעצמנו את הנכס אנו נאלצים לפנות זמן ולהתמודד עם הדברים הבאים:

 ·         מציאת שוכרים: יש לדאוג למציאת שוכרים אמינים, תיזמון זמן האיכלוס של הנכס לטובת מיקסום הרווח ובדיקת יכולתם הפיננסית להשכיר את הנכס.

 ·         ניסוח חוזים משפטיים: לעיתים יש לבצע כמה שיכתובים עד להגעה לנוסח המוסכם על השוכר והמשכיר, כל שיכתוב שכזה יעלה לנו בזמן וכסף.

 ·         גביית תשלומים: בתוך סעיף זה יש לכלול גם את ה"רדיפה" (אשר קורות לעיתים..) אחר השוכר ודאגה שישלם את החשבונות השוטפים בזמן.

 ·         תחזוקה שוטפת: הבאת בעלי מקצוע במקרה של תקלות בנכס, ביצוע השוואות מחירים, פינוי זמן לביצוע התיקון, מעקב שהתיקון אכן בוצע כהלכה.

 ·         התנהלות מול ועד בית ועוד כהנה וכהנה בעיות וטרוניות מצד השוכר...

מהאמור לעיל ניתן להבין כי אחזקת נכס להשכרה היא עסק בפניי עצמו..


חברת ניהול נכסים: כיצד היא תעזור לך?

במאמר קודם (אותו ניתן למצוא כאןפירטנו כיצד חברת ניהול נכסים מסייעת לך בכל הסעיפים המצוינים בפסקה הקודמת מורידה ממך בתור בעל הנכס את ההתעסקות בבעיות שונות הקשורות לשוכרים נכס ומאפשרת לך להשתמש בנכס למטרה העיקרית לשמה הוא נועד: יצירת רווח פסיבי!

בל נשכח שבזמן שיקח לך (בתור בעל הנכס) לטפל בבעיות הנ"ל תוכל להשקיע את מרצך בסדר היום הקבוע שלך, יצירת רווח נוסף ואו להנות הרווח אותו מניב לך הנכס הנוכחי וזאת משום שכל הניהול שלו מופקד בידי גורם אמין, אחראי ובעל קבלות!


בעבור התקופות בהן הנכס ללא שוכרים אתה לא משלם!

ב-Homer ניהול נכסים ואחזקת מבנים אנו מתגאים בכך שבעבור הזמנים (הנדירים) בהם לא הצלחנו למצוא שוכרים בעבור הנכס בעל הנכס לא משלם!

אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר עוד היום בטלפון: 04-8263396 על מנת לשמוע מאיתנו ממקור ראשון כיצד נוכל לסייע לכם בניהול ואחזקת הנכס שלכם.